ΕΤΟΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ 1876
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Αντί… ασυρμάτου

Παρασκευή, 20 Μαΐου 1960

Ο ΚΟΣΜΟΣ

ΤΟ ΥΠΟΠΤΟΝ ΠΙΚ-ΑΠ

«Συνελήφθη υπό της Χωροφυλακής άγνωστον ύποπτον άτομον φέρον μεθ’ εαυτού ραδιοπικάπ και ένα σάκκον. Τούτο περιεφέρετο εις λόφους της πόλεως και ηπείλησε με πιστόλιον βοσκόν όταν ούτος του εζήτησε την ταυτότητά του. Εις τα όργανα Χωροφυλακής εδήλωσεν ότι εγκατέλειψε την οικίαν του διότι ήλθεν εις προστριβάς με την σύζυγόν του». Άλλοτε, οι «ύποπτοι» έφεραν μεθ’ εαυτών ασυρμάτους και ψευδείς ταυτότητας. Τώρα, φαίνεται, ότι μεταφέρουν… ραδιογραμμόφωνα με τους τελευταίους δίσκους, των οποίων τα τραγούδια ενθυμίζουν καταγώγια και τεκέδες.

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ

ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ

Δι’ αποφάσεως του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, κοινοποιουμένης προς τα Δημόσια Ταμεία, ορίζεται, ότι επιτρέπεται ο συμψηφισμός παραγεγραμμένης απαιτήσεως, τρίτου κατά του Δημοσίου, εφ’ όσον κατά τον χρόνον, καθ’ ον συνυπήρχαν αι αμοιβαίαι απαιτήσεις, δεν είχε συμπληρωθή ο χρόνος της παραγραφής της προς συμψηφισμόν ανταπαιτήσεως.

Απόψεις

Ἡ «ἐγκάρδιος συνεννόησις» ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στήν Κρήτη στό φῶς τῆς Ἐξεταστικῆς

Εφημερίς Εστία
Τό Μαξίμου κλητεύει τόν κουμπάρο τῆς οἰκογενείας Μητσοτάκη ξανά, μετά τίς ἀποκαλύψεις γιά συνεργασία του μέ στέλεχος τῆς Χαριλάου Τρικούπη! Ἡ στρατηγική τοῦ συμψηφισμοῦ δείχνει τήν παρασκηνιακή ἕνωση δύο συστημάτων γιά τήν διανομή τῆς «πίτας» – Ἀπό τήν κοινή ὑποψηφιότητα στήν Περιφέρεια ἕως τόν συντονισμό στούς συνεταιρισμούς

Ἡ ὀσμή τοῦ «στημένου»

Μανώλης Κοττάκης
Κορυφαῖο πρόσωπο τοῦ δημόσιου βίου μοῦ περιέγραφε πρόσφατα πῶς γίνεται τό ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσῳ λαχείων σέ μία βαλκανική χώρα.

Υἱοθετῶντας τήν ὑπερβολή καί χάνοντας τήν οὐσία

Δημήτρης Καπράνος
Μεγάλωσα σέ ἕνα σπίτι πού σεβόταν τίς παραδόσεις καί τίς κρατοῦσε.

Σάββατον, 27 Νοεμβρίου 1965

Πρό 60 ἐτῶν
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΡΦΑΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Ἐλέγχεται γιά μαῦρο χρῆμα καί δηλώνει κέρδη στό τζόκερ

Εφημερίς Εστία
Καί κατά δήλωσίν της, παραμένει μέλος τῆς Νέας Δημοκρατίας – Συνεχίζεται πλέον ὁ διασυρμός τῆς παρατάξεως στήν Ἐξεταστική – Μετά τά λαχεῖα Στρατάκη καί τήν ἐπιδεικτική ἀπουσία «Φραπέ»