Παρασκευή, 5 Μαρτίου 1965

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΚΑΦΕΝΟΛΟΓΗΜΑΤΑ

Μέ τάς συνήθεις κοινοτοπίας τοῦ καφενείου –«τό μέλλον τῆς χώρας… οἰκοδομεῖται ἐπί τῆς λήθης»– καθώς καί μέ τήν βεβαίωσιν, ὅτι ἡ Γερμανία δέν ἔχει ἀντίρρησιν διά τήν ἵδρυσιν κοιμητηρίου τῶν ἀριστερῶν θυμάτων τοῦ Ναζισμοῦ, ὁ κ. Παπανδρέου ἐζήτησε τήν ψήφισιν τοῦ νομοσχεδίου περί Γερμανικῶν κοιμητηρίων ἐν Ἑλλάδι. Ἐννοεῖται, ὅμως, ὅτι οὔτε διά τάς ἀριστερᾶς ἀηδίας ἐνδιαφέρεται κανείς, ἀλλ’ οὔτε καί λέγει τήν ἀλήθειαν ὁ κ. Παπανδρέου, ὅταν ἰσχυρίζεται ὅτι, ὡς πρός τήν λήθην, ὑπάρχει τό παράδειγμα τῶν ἄλλων Εὐρωπαϊκῶν χωρῶν. Τήν λήθην τήν ἀποδέχεται ἡ Ἑλλάς περισσότερον παντός ἄλλου διατηροῦσα τά φιλικώτερα τῶν αἰσθημάτων ἔναντι τῆς σημερινῆς Γερμανίας. Ἡ ἐγκαθίδρυσις, ὅμως, Γερμανικῶν κοιμητηρίων ἐν Ἑλλάδι σημαίνει νομιμοποίησιν, ἀπό μέρους μας, τῆς διεθνοῦς ἀτιμίας, τήν ὁποίαν διέπραξεν, τῷ 1941, ἡ Χιτλερική Γερμανία, ὅταν τά στρατεύματά της εἰσέβαλον, ληστρικῶς, εἰς τήν χώραν μας.

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΑΝΥΨΩΘΗΣΑΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΣ
ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΑΞΙΟΥ

Συνεπείᾳ τήξεως τῶν χιόνων εἰς τήν Νοτιοσλαυΐαν καί τῶν μεγάλων ὑδατίνων ὄγκων, οἱ ὁποῖοι κατέρχονται καί πρός τό Ἑλληνικόν ἔδαφος, ἀνυψώθη ἡ στάθμη τοῦ ποταμοῦ Ἀξιοῦ. Τάς πρωινάς ὥρας σήμερον, εἰς τήν γέφυραν τοῦ Ἀξιοῦ ἡ στάθμη τοῦ ποταμοῦ εἶχε φθάσει τά 10.42 μέτρα. Τό ὅριον ἀσφαλείας εἶναι 11.30 μέτρα. Κατόπιν τούτου, ἐλήφθησαν εἰδικά μέτρα ἐπαγρυπνήσεως εἰς τάς εὐπαθεστέρας παροχθίους περιοχάς, ὅπου τμήματα χωροφυλακῆς καί ΤΕΑ εὑρίσκονται εἰς κατάστασιν ἑτοιμότητος.

Απόψεις

Γιώργος Ανδρούτσος: Ο πολυβραβευμένος διεθνούς φήμης ζωγράφος παρουσιάζει στην Ιαπωνία την πέμπτη ατομική του έκθεση

Εφημερίς Εστία
​Ο Γιώργος Ανδρούτσος, διακεκριμένος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης, παρουσιάζει την πέμπτη ατομική του έκθεση με τίτλο «George Androutsos Exhibition» τον Μάιο του 2025 στην γκαλερί SZK, στην Τσιγκασάκι της Καναγκάουα, Ιαπωνία.

Ἡ ἀπάθεια στό Αἰγαῖο πληρώνεται: «Τετελεσμένα» δημιούργησε τό «Ὀρούτς Ρεΐς»

Εφημερίς Εστία
Ὁ Χακάν Φιντάν ὑποστηρίζει ὅτι ἡ Τουρκία χάραξε στήν κρίση τοῦ 2020 τά ἐξωτερικά ὅρια τῆς ὑφαλοκρηπῖδος της

Οἱ Βρυξέλλες δέν εἶναι τό κέντρο τοῦ κόσμου

Εφημερίς Εστία
ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ σκεπτικισμό ἀντιμετωπίζουμε τίς ἐξαγγελίες καί τά προγράμματα φορέων τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως περί ἀμυντικῆς βιομηχανίας καί στρατηγικῆς αὐτονομίας.

Ὁ Μάκης Βορίδης προειδοποιεῖ τήν Γερμανία γιά τούς μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ δέν πρόκειται νά ἀποδεχθεῖ εὔκολα ὁποιοδήποτε αἴτημα τῆς Γερμανίας νά ἐπιστραφοῦν στήν Ἑλλάδα μετανάστες πού ἔχουν λάβει πρῶτο ἄσυλο στήν χώρα μας.

Ἕνας ἁγνός, ἄδολος ὀπαδός τῆς Τέχνης τῶν Μουσῶν

Δημήτρης Καπράνος
Ὁ Γιῶργος Χαρωνίτης, πού ἔφυγε ἀπό κοντά μας ἥσυχα, ὅπως ἔζησε, στά μόλις ἑβδομήντα του χρόνια, ἦταν ἕνας ἐξαιρετικός δημοσιογράφος, ἕνας συνεπής στίς ἀρχές του ἄνθρωπος, μία ἤρεμη ‒ἄν καί Κρητικός‒ μορφή, ἕνα παιδί πού ἀσπάσθηκε τήν θρησκεία τῶν Μουσῶν ἀπό μικρός καί προσπάθησε νά μᾶς μεταδώσει ἐκείνη τήν πολύπλοκη μορφή πού ἔχει ἡ ἄδολη ἀγάπη γιά τήν Μουσική.