Δευτέρα, 23 Μαρτίου 1964

Ο ΚΟΣΜΟΣ
Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ

Ἐκ Βρυξελλῶν τηλεγραφοῦν: «Ὑπό τόν τίτλον “Ἄνθρωποι τῆς ἐπικαιρότητος” ἡ ἐφημερίς τοῦ Βελγίου “Γκαζέτ βάν Ἀντβέρπεν” δημοσιεύει κύριον ἄρθρον εἰς τό ὁποῖον ἀναφέρεται: “Συνεχιστής τῆς ἑλληνικῆς παραδόσεως ὁ Ἕλλην πρωθυπουργός ἀνέθεσεν εἰς τόν υἱόν του τήν εὐθύνην ἀντιμετωπίσεως τῆς ἐναντίον του οἰκονομικῆς ἐπιχειρηματολογίας”». Ἀλλ’ ἡ ἀνάθεσις ἀξιωμάτων εἰς τόν υἱόν δέν εἶναι καθόλου σύμφωνος πρός τήν «ἑλληνικήν παράδοσιν»! Ἐνθυμίζει πολύ περισσότερον τόν Παπικόν «νεοποτισμόν» ἤ τήν παράδοσιν τῆς οἰκογενείας Κέννεδυ –τοσαύτῳ μᾶλλον, καθ’ ὅσον ὁ υἱός αὐτός εἶναι Ἀμερικανός!

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΕΦΘΑΣΕΝ
ΕΙΣ ΤΟ ΤΟΚΙΟ
ΤΟΚΙΟ

Ἡ Ἀφροδίτη τῆς Μήλου ἔφθασε χθές εἰς τήν Ἰαπωνίαν, κατόπιν θαλασσίου ταξιδίου ἐκ Γαλλίας ἑνός μηνός. Τό ἀριστούργημα αὐτό τῆς ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Τέχνης ἐκτίθεται διά πρώτην φοράν ἐκτός τῆς Γαλλίας. Τό περίφημον ἄγαλμα μετεφέρθη εἰς τήν Ἰαπωνίαν ἐν τῷ πλαισίῳ τῶν μορφωτικῶν ἀνταλλαγῶν μεταξύ Γαλλίας καί Ἰαπωνίας ἐπ’ εὐκαιρίᾳ τοῦ Ὀλυμπιακοῦ ἔτους. Τό ἄγαλμα θά παραμείνῃ εἰς Ἰαπωνίαν μέχρι τῆς 17ης Μαΐου, ὁπότε θά μεταφερθῇ ἐκ νέου εἰς τό Μουσεῖον τοῦ Λούβρου.

Απόψεις

Άννα Αμπαριώτου: Η τέχνη του να μην κάνεις τίποτα και η παράλληλη πεζοπορία

Εφημερίς Εστία
CITRONNE Gallery – Αθήνα • Εγκαίνια: Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024 | 19:00 – 22:00

Ἔχουμε ἤδη παραδοθεῖ!

Εφημερίς Εστία
«Τοῦρκοι τῆς Θράκης» δηλώνουν χορευτές τῆς Μαρίνας Σάττι στό Μάλμε! – Τουρκική σημαία, μέ πορτραῖτο τοῦ Μουσταφᾶ Κεμάλ σέ ἀγῶνες βόλλεϋ στήν Χίο – Ἐρντογάν: Καί θέματα κυριαρχίας νησιῶν στόν διάλογο – Πακέτο καί οἱ γκρίζες ζῶνες στήν Χάγη – Θέμα Τσάμηδων καί Μπουμπουλίνας ἄνοιξε ὁ Ράμα στήν Ἀθήνα – «Μακεδονία» τά Σκόπια καί ἐπισήμως ἀπό τήν νέα Πρόεδρό τους

Ἄλλο ἡ ἀξιοκρατία ἀνεξαρτήτως ταυτότητας καί ἄλλο ἡ εὐνοιοκρατία λόγῳ ΛΟΑΤΚΙ ἐπιλογῆς

Μανώλης Κοττάκης
185 μέλη 37 κρατικῶν ἐπιτροπῶν ἄλλαξαν τήν ψῆφο ἑκατομμυρίων Εὐρωπαίων

Ἐπεισόδιο στήν ὁρκωμοσία τῆς νέας Προέδρου τῶν Σκοπίων

Εφημερίς Εστία
Ἀπεκάλεσε τήν χώρα της «Μακεδονία» – Ἀπεχώρησε ἀπό τήν τελετή ἡ πρέσβυς τῆς Ἑλλάδος

Ἡ «Εὐρωβίζιον» καί τά παρατράγουδα τῆς EBU

Δημήτρης Καπράνος
Δέν ἔχω ἀκόμη ἀντιληφθεῖ ἄν ἡ ἐκπρόσωπος τῆς χώρας μας στόν δῆθεν διαγωνισμό τραγουδιοῦ τῆς Eurovision μέ τήν συμπεριφορά της κατά τήν διάρκεια τῆς συνεντεύξεως Τύπου τῆς ἐκπροσώπου τοῦ Ἰσραήλ ἤθελε νά δείξει κάτι ἤ ἁπλῶς ἦταν κατάκοπη.